Projekt Moda na Mazowsze realizowany jest z kilku powodów. Jednym z ważniejszych jest promocja regionu wśród mieszkańców, ale również gości, drugim- potrzeba edukacji na temat historii, tradycji Mazowsza oraz jego bogactwa kulturowego.

Pomysł realizowany jest przez Mazowiecką Regionalną Organizację Turystyczną i koordynowany przez dyrektor placówki – Annę Somorowską.

Choć jego premiera miała miejsce niedawno bo jesienią 2014 roku- Moda na Mazowsze szybko została doceniona jako projekt genialny w swojej prostocie.

Region mazowiecki jest miejscem, w którym wręcz roi się od ludzi z pasją, którzy na własną rękę, z potrzeby serca odtwarzają część lokalnego dziedzictwa. Dzięki temu przeciętny warszawiak jak i gość spoza Mazowsza, czy z zagranicy, może poznać bogactwo regionu: kuchnię, rzemiosło, legendy i folklor przejawiający się w wielu dziedzinach.

Moda na Mazowsze to połączenie tradycji z nowoczesnością i propozycja nie do odrzucenia, zapewniająca poznanie tej części kraju z nieznanej dotąd strony.

anna somorowska

W ramach projektu MROT oferuje aż 16 tak zwanych produktów sieciowych- pakietów turystycznych, które umożliwiają odkrywanie Mazowsza. Wśród nich m.in.:

Szlak folkloru i smaków Mazowsza, w ramach którego realizowana jest Mazowiecka Micha Szlachecka- jest to trzydniowa oferta umożliwiająca między innymi: posmakowanie mazowieckich potraw regionalnych w tradycyjnej scenerii, jakiej gościnnie użycza Dwór Mościbrody (na terenie Dworu możliwość skorzystania z bilardu, masażu, jazdy konnej, wypożyczalni sprzętu wodnego i rowerów oraz szachów); poranny nordic walking; zwiedzanie gorzelni w Krzesku; kolejną degustację regionalnych smakołyków – tym razem w okolicach Siedlec; wizytę w sklepie ze zdrową żywnością połączoną z wykładem na temat zdrowego żywienia; biesiadę rycersko-szlachecką w strojach z epoki w Skibniewie; warsztaty kulinarne „Szlacheckie rogaliki” połączone z ich degustacją; na koniec zwiedzanie zabytków Węgrowa.

Organizatorzy pamiętali również o najmłodszych:

Mazowsze staje się coraz bardziej przyjazne dla rodzin z dziećmi. Świadectwem tego jest nowa lalka- maskotka o wdzięcznej nazwie Polanka, która zaprasza na intrygującą wyprawę mazowieckimi ścieżkami oraz obiecuje wielką mazowiecką przygodę– mówi Anna Somorowska.

anna somorowska

Moda na Mazowsze to niezapomniana przygoda, połączenie zabawy z formą edukacji i nowy sposób na spędzanie wolnego czasu, z którego nie sposób nie skorzystać!

Poznaj Annę Somorowską:

Anna Somorowska fb

Anna Somorowska profil

Anna Somorowska yt

Anna Somorowska linkedin

Anna Somorowska profil linkedin

Anna Somorowska Trenerzy

Anna Somorowska Puls Hr

Anna Somorowska EE4F

Anna Somorowska twitter

Anna Somorowska profil twitter

Anna Somorowska krs

Zobacz również:

Przedsiębiorczość i Edukacja dla Przyszłości – www.ee4f.pl/zapraszamy

Stowarzyszenie Interim Managers – V Konferencja SIM 2013 – stowarzyszenieim.org/sylwetki-prelegentow–v-konferencja-sim-2013

Konferencja dla HR – konferencja.abc.com.pl/rozwiazaniahr/edycja2013/prelegenci,s.html

Przedsiębiorczość i Edukacja dla Przyszłości – www.alphainstitute.pl/wydarzenia/spotkanie_w_sejmie.pdf

Mazowsze stawia na slow! – www.slowlifepolska.pl/nr/w_numerze/mazowsze_stawia_na_slow.html

Gdynia docenia LOTOS – www.lotos.pl/322/p,174,n,3258/grupa…/gdynia_docenia_lotos

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here