maska-wydolnościowa-training-mask-1

Podnoszenie wydolności przy użyciu masek treningowych staje się coraz częściej stosowanym rozwiązaniem wśród wielu grup sportowców. Maski imitujące trening w warunkach wysokogórskich są popularne zarówno wśród biegaczy, osób trenujących sztuki walki jak i piłkarzy.

maska treningowa do cwiczen training mask (2)

Tak naprawdę każdy kto chce zwiększyć swoją wytrzymałość, a także przyspieszyć spalanie kalorii, powinien spróbować swoich sił ćwicząc w takiej masce. Maska treningowa to z pewnością nie produkt dla wszystkich. Będą z niej jednak zadowoleni ci, którzy do danej dyscypliny sportu podchodzą poważnie i chcą zauważalnie poprawić swoje wyniki.

maska treningowa do cwiczen training mask (1)

Korzyści zauważalne przy regularnym stosowaniu maski to m.in.: wzmocnienie mięśni oddechowych, zwiększenie pojemności płuc, zwiększenie progów aerobowych oraz zwiększenie wytrzymałości – nie tylko fizycznej, ale również psychicznej.

maska treningowa tlenowa training mask (3)

Przed zakupem maski treningowej warto jednak pamiętać żeby wybrać sprawdzonego producenta/dystrybutora i kupić maskę dobrej jakości. Wybierając dobry punkt, możemy również liczyć na profesjonalne doradztwo  – np. w kwestii doboru odpowiedniego rozmiaru co jest bardzo istotne.

maska treningowa training mask 3 (3) maska treningowa training mask 3 (2) maska treningowa training mask 3 (1)

Osoby, które wahają się z podjęciem decyzji, mogą sprawdzić w internecie opinie dotychczasowych użytkowników. Z każdym miesiącem jest ich coraz więcej- wystarczy wpisać w wyszukiwarkę hasło „maski treningowe opinie”- i mamy mnóstwo rekomendacji.

Poniżej przedstawiamy niektóre z nich:

„ Stosuję maskę w treningu crossfit. Kondycja coraz lepsza. Zdecydowanie inne efekty niż przy treningach bez maski. Śmiało mogę polecić”. Wojak

„ Trening w masce jest dość ciężki, ale o to chodzi. Gadżet dla twardzieli!” Adi

„Myślałem, że to pic na wodę, ale po miesiącu treningów w masce odczuwam jej działanie. Mięśnie mocniejsze, wydolność zauważalnie rośnie”. Robson

„ Dobra do biegania. Rzeczywiście trening w masce to idealna symulacja biegów wysokogórskich”. Anka

„Trening w masce poza zwiększeniem wydolności, znacznie poprawił mi koncentrację i dodał więcej energii. Polecam!” Ola

„ Idealna przy treningach sztuk walki. Zwiększa wydolność i koncentrację.” Pit

„ Polecam maskę treningową nie tylko do zwiększenia wydolności, ale też spalania tkanki tłuszczowej. Trening w masce przyspiesza cały proces”. Michu

„Trening w masce to dobra opcja kiedy chce się stopniowo przyzwyczaić płuca do wysokich obciążeń. U mnie sprawdziło się to w 100%” Miłosz P.

„Polecam Training Mask. Podwyższa wytrzymałość o 100%”. Aneta N.

Training Mask to „gadżet”, który sprawdzi się wśród biegaczy, kolarzy, zawodników sportów walki, piłkarzy, hokeistów, tenisistów, siatkarzy oraz wszystkich, którzy pracują nad polepszeniem kondycji. Warto pamiętać, aby zaczynać swoją przygodę z maską od 2- 3 treningów tygodniowo, stopniowo zwiększając częstotliwość. Efekty mogą być zauważalne nawet po miesiącu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here